03 december 2012

Kjula december 2012


Hittills har det alltid varit bilar ute och susat när jag fotodokumenterat. Kul att det var snö när det blev december!

Vid affären var det också bilar även denna gång.

Kyrkan i december. Den här bilden tog jag före de andra och då var det lite solsken.

Jag har valt att åka till olika ställen i min fotodokumentation men om du vill dokumentera kan du välja att ta kort utanför din dörr, vid busshållsplatsen eller en annan plats som du passerar minst en gång i månaden i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Bilen vid affären, det är ju ägarens bil så det är väl inte så konstigt att den jämt är där =) härlig blogg! /en kjula-bo

    SvaraRadera
  2. Hej! Det visste jag inte. Har den bilen varit på alla bilder? Måste kolla tillbaka. Men det har ofta varit flera bilar som sett olika ut. :-) Kul att du berättade lite info. Tack!

    SvaraRadera