21 februari 2013

Bara så att du vet...

jag kommer att fortsätta blogga, twittra och skriva och ta bilder men just nu är jag i en internet- och app-fasta. Jag har skrivit om det lite då och då på twitter, men här har jag bara nämnt det en gång. Under denna fasta är mitt mål att jag bara ska använda internet i jobbet. När jag får ett stort sug efter att twittra eller spela Ruzzle får jag klottra på ett papper. Jag vill se om jag sätter händerna i andra projekt och får nya idéer. Vill du väldigt gärna tjattra med mig som brukar knattra på tangentbordet vet du var jag finns. I Kjula! :D

När fastan är slut läser jag mejl och kommentarer och svarar om det är något som undras.

Och jo fastan är slut när påsken är här. Så det är rätt många dagar... Hur ska det gå? Kommer jag klara det? Kommer du att klara dig utan Kjulaklotter??? ;)

Kjula hopp!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar