03 februari 2013

När jag snackar om annat

än Kjula eller åtminstone blandar upp det lite mer då kan du läsa på Twitter och på Instagram. Twitter kan du titta på om du går in på bloggen och läser i högerspalten. Bilden i detta inlägg Instagramade jag tidigare idag efter att ha pyntat till ett hörn här hemma.

På Twitter kanske jag till exempel lägger upp en länk till en artikel i kurren eller inslag från radion. Där skriver jag lite mer huller om buller och kort (man har ju bara 140 tecken) så innehållet varierar från ved till tv-serier.

På Instagram lägger jag upp bilder från Kjula, på saker och annat som jag får lust med. Där blir mitt ego påfyllt snabbt för där är det nästan alltid någon som gillar en bild. Finns du på IG? Sök efter kjulaklotter.

Vad säger du om alla olika webbforum/sociala medier? Hur tänker du?

Själv har jag planerat en Internet- och app-fasta mitt i mitt Kjulaklotter! Hur ska det gå? Har du några tips till mig?


2 kommentarer:

  1. Byt lösenord på ditt facebook konto och ange något svårt. Skriv ner på en lapp. Det ska vara riktigt omständigt att logga in. Att kryssa i "Spara lösenord" är inte tillåtet.

    Här kan man skapa kluriga lösenord: http://8-p.info/pwgen/

    SvaraRadera