03 juni 2013

Kjula juni 2013

Visst har maj varit en fantastisk månad? Växter har fullkomligt exploderat! Har du hunnit med att njuta av alla blommor som avlöst varandra? Vitsippor, gullvivor, liljekonvalj... Jag fick nästan en liten chock när jag satte mig för att lägga in bilderna för juni månad och slängde en blick på maj månads bilder. Titta du också för att påminna dig om hur det såg ut för en månad sedan.

Här kommer juni månads bilder. Det var svårt att ta kort idag men jag har aldrig påstått att jag är proffs. En glad amatör som vill dokumentera hur det ser ut.

Korsningen i Kjula i juni 2013
Här ser man hur åkern har rejält med grönska och reklamskylten vid högerkanten som sitter vid Kungsvallen syns knappt. De håller på med fasaden på Kungsvallen också som ni ser.

Grönt vid affären i Kjula i juni
Kjula kyrka i juni
Alldeles grönt på träden och både rönn och hästkastanj blommar för fullt.

Bonusbild, kommande månadsbild
Tack för att du bläddrat genom hela inlägget. Du får gärna tala om om du också väljer att göra fotodoku där du bor.

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar