05 november 2012

Kjula november 2012

Den här gången fick jag assistans vid dokumentationen. Det var bra för då fick jag lite regi för hur mycket jag behövde kliva framåt eller åt sidan och hur mycket jag behövde zooma in eller ut.

Nu har löven fallit och man ser skylten på affären och hus som i september helt skymdes av lövträden.

Vindstilla, en del kunder på affären och bruna blad på vresrosorna. (Zoomen stod på 24.)

Nu har rönnen gett upp och fällt alla löv. På var sida om kyrkporten anar man två krukor som är fyllda av växter i fint arrangemang.

*
Haka gärna på fotodokumentation du med! Det är ett enkelt upplägg. Du fotograferar plats/er (utomhus) en gång i månaden och delar med dig.

Jag brukar länka på twitter och då skriver  jag #fotodoku och tänker nog göra det samma om jag lägger upp bilder på Instagram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar