30 november 2012

Lämna gärna en kommentar

Jag vill ju gärna veta vad du som tittar in här tänker och tycker. Lämna gärna en kommentar. Jag blir lite hemmablind och tycker det är glasklart men så är det ju inte alls. När jag tittade in på hur det ser ut som besökare så står det faktiskt inte: kommentera. Istället står det ingen kommentar, så länge ingen kommenterat. Inte intuitivt alls.

Om det ser ut så här under inlägget klickar du på orden Inga kommentarer. Sedan skriver du i kommentarsrutan. Klicka sedan på den lilla pilen under för att fälla ut rullgardinen med alternativ. Om du inte ved vad allt är spelar ingen roll. Du ska förmodligen välja namn/webbadress och det räcker att du fyller i namn. Anonym kan man också välja såklart även om du blir väldigt anonym då. :)

Är det redan kommenterat står det kanske 2 kommentarer och då är det där du klickar. Om man klickar på ett inläggs rubrik får man upp kommentarsrutan "på en gång". En smaksak och beroende på hur man kommer in på bloggen.

Undrar du något får du höra av dig. Jag finns ju facebook också.

Anna

2 kommentarer:

  1. Jag följer dig i bloglovin' då ser jag bara ett inlägg i taget och då är kommentarsrutan redan uppe =)

    SvaraRadera
  2. Vad bra! Jag skrev beskrivningen för säkerhetsskull, för de som inte besöker bloggar varje dag och undrar hur man gör.

    SvaraRadera